sobota 22. února 2014

My favourite: Dekorativní kosmetika - update

Už je to tuším rok, co jsem psala článek o mojí oblíbené dekorativce a obsah mé kosmetické taštičky se celkem změnil, takže je nejspíš čas na nový článek. 


Už po x-té trapně vychválím Lioele Triple the Solution (recenze zde) a Make up Cover od Dermacolu:D Ale to jsou momentálně mé největší stálice a těžko říct, jestli je někdy nahradím něčím lepším. Pudry střídám, teď jsem si pořídila Mattitude od Astoru a zatím k němu nemám co říct, protože ho nepoužívám nějak dlouho. Pokud se nemaluju, ale potřebuju zakrýt pár nedokonalostí, super je Catrice Camouflage Cream. Např. na lyžáku se mi vážně líčit nechtělo, tak jsem na sebe naplácala trochu korektoru, přepudrovala a za 5 minut jsem mohla odejít na snídani.


Řasenka Maybelline Rocket Volum' je moc fajn, umělé kartáčky já můžu. Možná se k ní někdy vrátím, ale chystám se vyzkoušet aktuální novinky, takže zatím se u mě dlouho neohřeje:D Linky už nenosím tak často jako dřív, hold si ráno radši přispím, ale občas na ně mám náladu. Přešla jsem ale od gelových k těm ve fixe, líp se mi s nimi pracuje. Tyto Dermacolí jsou skvělé a rozhodně je koupím znovu. Obočí dokresluji pomocí stínů od Essence


Mezi nejoblíbenější tvářenky za poslední dobu řadím Maybelline Colorama a hlavně mojí paletku od Sleek - láska stále přetrvává a koukám i po dalších odstínech.


Make up nanáším štětcem Hakuro H50 a tvářenku pomocí Real Techniques. Na obočí používám Essence a pročesávám ho kartáčkem z gelu na obočí, na korektor štětec z Rossmannu (ale potřebuju nový, už se začíná podezřele viklat).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)