neděle 1. prosince 2013

Trochu větší recenze: BB krémy Skin79

Po hoodně dlouhé době jsem se konečně dokopala napsat další článek, radši se ani nesnažím počítat, jak dlouho jsem se neozvala:D Ale bohužel, času je málo a když jsem měla chvilku, nebyla energie. Tímto se omlouvám za neaktivitu a budu se snažit zase začít přispívat. Teď už ale k tématu.

Začíná mi docházet můj Lioele a i když jsem s ním spokojená, samozřejmě mám potřebu vyzkoušet něco nového:D Přemýšlela jsem nad značkami a když jsem na e-shopu bb-cream.cz našla k objednání sadu vzorečků za pár korun, nemohla jsem odolat. Přišly mi v moc hezkém balení, spolu se slevovým poukazem, který já ale nevyužiji, takže první, kdo bude chtít, kód je na fotce.



Plus jsem do testování přidala i Snail Nutrinion, vzoreček jsem našla doma a teď přišel vhod:D Jelikož teď moje pleť není v moc hezkém stavu, uvidíte aspoň schopnost krytí lépe. Na fotkách po je BB cream navrstvený na nedokonalostech a zapudrovaný. 

Snail Nutrinion



- hodně přirozený, dělá pěknou pleť
- krytí je nižší
- dobře se s ním pracuje, celkově je hodně fajn

VIP Gold



- našedlý odstín
- hodně mastný, při vrstvení se mi s ním hůř pracovalo
- krytí docela průměr, celkově mě moc nenadchl

Vital



- fajn odstín - trochu do žluta, dělá docela pěknou pleť
- řídký, průměrné krytí
- když je navrstvený, začíná flekatět

Silky Green



- hodně světlý odstín, ideální pro bledulky
- střední krytí
- celkově je dost průměrný, nějak nevím, co si o něm myslet

Hot pink



- odstín docela tmavý, podtón do žluta
- docela obstojně kryje, ale perfektní to není
- hodně řídký a zdá se mi mastný

Moisturizing Purple



- hodně tmavý odstín
- asi nejlepší krytí ze všech
- příjemný, dělá pěknou pleť

Na závěr ještě přehled všech odstínů.


Když to shrnu, nejvíc mě nadchl asi Snail Nutrinion, přestože neměl nejlepší krytí, ale prostě se mi líbilo jakou jsem po něm měla pleť. Krytí momentálně není mým hlavním požadavkem (používám Dermacol Make Up Cover). Naopak oranžový Vital bych asi nedoporučila nikomu, opravdu dost flekatěl. Nejsem si ještě jistá, jestli si objednám i nějaké plné balení, každopádně chci v budoucnu vyzkoušet i další výrobky od Skin79, zaujaly mě tonery a řada dalších výrobků, ale bude to muset počkat až po Vánocích:D Snad jsem teda aspoň někomu pomohla udělat si obrázek o těchto BB creamech.

Máte zkušenost se značkou Skin79? Zkoušeli jste některý z jejich BB?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)