středa 18. prosince 2013

New in: Mixit, iHerb

Taky tak milujete ten pocit, když vám přijde domů nový balíček a vy se ho natěšení chystáte otevřít? Já teda jo!:D A před pár dny jsem se těšila hned ze dvou objednávek.

Už nějakou dobu jsem čekala na balík z iHerb.com, objednala jsem si tam tři balzámky na rty (ano, ano, jsem závislák). Původně jsem si chtěla koupit jen slavné Crazy Rumors, ale nakonec jsem narazila ještě na mně neznámou značku Sierra Bees (jeden balzám se dal objednat zdarma a každý další za nějakých 85 centů, no neber to:D), tak jsem je přihodila do košíku. Žvýkačkový CR voní úžasně a na taky úžasně chutná, je hodně sladký. Další dva balzámy (Pomegranate a Tamanu&Tea Tree) taky nejsou špatné, chuťově ale nic extra. Uvidíme, jestli si některý z nich poradí s mými náročnými rty, před den nemám problém je patlat pořád, ale ráno se vždycky budím s vysušenými rtíky i jejich okolím. Pokud se chystáte někdo objednávat z iHerb, přidávám slevový kód - HNF440. Při objednávce do $40 získáte slevu 5 dolarů, při vyšší hodnotě nákupu pak 10 dolarů. Až na dlouhou dodací dobu jsem spokojená a myslím, že po Vánocích objednám ještě něco, uvažuju nad štětci Real Techniques:)



Už nějakou dobu jsem koukala po stránkách Mixit.cz a pořád přemýšlela, jestli stojí za to objednávat si něco z jejich nabídky. Nakonec jsem neodolala. Nemám ale moc ráda sypané müsli, tak jsem si namíchala ovoce, které přidávám k cereáliím. Překvapila mě velikost tubusu, ale teď bych byla ráda, kdyby byl tak třikrát větší:D Jak totiž jednou začnu ujídat, nejde přestat! Ovoce je fakt výborné, cenově i s poštovným mě vyšlo na nějakých 170 Kč, takže na pravidelné objednávky to asi moc nebude, ale na vyzkoušení fajn a jednou za čas, proč ne. Docela mě lákají jejich ovesné kaše, tak uvidíme.



(místo angreštu jsem si vybrala datle, zrovna nebyl skladem -_-)

Máte nějaké zkušenosti s iHerb nebo Mixit?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)