pondělí 30. prosince 2013

Nejoblíbenější výrobky za rok 2013

Už jen chvíli a čeká nás konec dalšího roku, upřímně, už nějakou dobu odpočítávám dny do Silvestra a strašně se těším. Jediné, co mě v tuhle chvíli trápí je, že mě zase čeká škola.


Čím jiným zakončit rok, než shrnutím těch nejlepších výrobků a objevů?


BB cream Lioele Triple the Solutions

Teprve druhý BB, který jsem vyzkoušela, ale opravdu mě nadchl. Fajn krytí a balení, krásně voní, dělá hezkou pleť a líbí se mi jeho konzistence. Nemám ráda příliš řídké make-upy a podobné věci a tenhle je prostě takovej.. dobrej:D Recenze se určitě dočkáte. I přes vyšší cenu si myslím, že se u mě v kosmetické taštičce ještě někdy objeví.


Bioderma Sébium Global

Nadchl mě ve vzorečku, nadchl mě v plném balení a oficiálně patří mezi stálice v mé koupelně. Opravdu funguje a jako bonus krásně voní:D Navíc ho potřebujete opravdu malinko, takže neubývá nějak rychle a za tu cenu je to skvělá věc na boj s akné.


Dermacol Make up Cover

Jojo, o tomhle korektoru jste prostě už slyšet museli. A pokud ne, slyšíte o něm teď. Naprosto nespotřebovatelné balení a nejlepší krytí, jaké jsem kdy měla možnost vyzkoušet. Doma se mi válí jeden tmavší (z drogerky, na léto) a jeden světlejší odstín (objednaný z eshopu, používám teď). Chce to naučit se s ním zacházet, přece jen je hoodně hutný, ale výsledek rozhodně stojí za to.


Real Techniques Blush Brush

Z přesvědčení, že štětec na tvářenku od Essence je jemňoučký mě vytrhla značka Real Techniques. A taky mě tak nějak donutila objednat si další kvalitnější štětec, tentokrát od Hakuro. Každopádně nanášení tvářenky mi teď jde jedna báseň a já se jen těším, až se má sbírka trochu rozšíří.


Hydratační tonikum Lirene

Recenzi na tonik od Lirene jste už mohli najít tady. Používám ho stále a nová balení už se ani nesnažím počítat. Zkrátka a dobře, skvělý výrobek za fajn cenu.


Laky na nehty Maybelline Colorama a Gabriella Salvete

Za poslední rok se mi sbírka laků na nehty rozšířila jako nikdy a nejvíce jsem si oblíbila právě laky Colorama a GS. Dřív jsem to tolik neřešila, ale teď se bez nalakovaných nehtů cítím divně, takže lakuju jak divá. Nedávno mě okouzlily hlavně ty pískové od GS, jsem ochotná riskovat i nervy při odlakovávání.

Přeju všem šťastný Nový rok 2014, hodně splněných předsevzetí a užijte si Silvestr!:)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)