pondělí 9. prosince 2013

My favourite: Workout videa - nohy a zadeček

Víte, ty seznamy videí na YT jsou fakt vymakaná věc:D Naházím si tam videa, která mě baví a před každým cvičením si jednoduše naklikám, na co mám zrovna náladu. No jo, asi jsem pozadu, ale já to dřív fakt nepoužívala, tak se mi nesmějte!:D 

Dneska jsem vám vybrala několik mých (aktuálně) nejoblíbenějších videí, se kterými posilujete hlavně nohy a zadeček. Cvičení těchto partií mě baví snad nejvíc ze všech, ale přesto mám v zásobě jen pár oblíbenců, kteří mě prostě baví.

Cassey z Blogilates, to je prostě neuvěřitelně energií nabitá slečna. Někdy její pronikavý hlas už ale nemůžu vystát, tak si radši zapnu vlastní hudbu, každopádně její videa cvičím ráda. Hlavně se mi líbí různé challenge, vytvořené k písničkám. Takže můžete poslouchat oblíbené songy a u toho pro sebe něco udělat. What makes you bootyful a Inner tight cvičím většinou na začátek, je to takové fajn rozehřátí. 




Dalším fajn kanálem je XHIT Daily a konkrétně první video je fakt skvělý! Dvakrát opakujete sérii několika cviků a svaly na zadečku opravdu pocítíte:D Navíc se mi líbí v jakém prostředí je točené a uznejte, ten pejsek je k sežrání:3 



V neposlední řadě jsou tu videa od BeFit, na jejich kanále jich najdete nějakých 600. Mě se líbí program 30 Day Butt Lift. Jak už název napovídá, jde o 30ti denní sérii cvičení (plán tady, seznam všech videí tu). 


Doufám, že jsem někoho inspirovala či dokopala jít si trochu zamakat:) Já konečně po třech týdnech zase můžu cvičit a je to strašně fajn! 

Jaké jsou vaše oblíbená videa či cviky pro zpevnění těchto partií?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)