čtvrtek 26. prosince 2013

Co jsem našla pod stromečkem?

Na Štědrý den jsem přece jen nebyla jediná, kdo naděloval dárečky. Sepsala jsem si celkem obsáhlý seznam věcí, které bych nutně potřebovala a kupodivu jsem tuším všechny objevila pod stromkem.

Největší radost mám samozřejmě z brýlí, štětce a paletky od Sleek. Ale potěšily mě všechny dárečky. A tavná pistole od taťky pobavila. Na fotce chybí krásný velký hrníček na čaj, zrovna byl v myčce..:D


Kamarádi a švagřík se taky letos vytáhli, londýnský plakát už jen čeká, až seženu nějaký rám a pak poputuje na zeď. Po rtěnce Hot Plum jsem toužila jak dlouho, ale pořád jsem se nějak neměla ke koupi, kamarádka rozhodla za mě.



Tak co, čekaly vás pod stromečkem dárky podle vašich představ?:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)