středa 3. července 2013

Croatia random + New in

Tak jsem se v neděli vrátila ze zájezdu do Chorvatska, bylo to tam skvělý, akorát počasí občas zlobilo. Ve finále jsem si to ale užila a to je hlavní:)







Když jsem se vrátila, šla jsem oběhat drogerky a zjistit co mají nového. Nakonec jsem odcházela s celkem dost naplněnou taškou. Pak mi ještě kamarádka předala věci z Avonu - sprcháč a voňavku. Nakonec dojdu domů a zjistím, že mi do schránky přišly vzorky tělových mlék do sprchy od Nivei na testování. Takže se mi nakupilo nové kosmetiky víc, než dost (mně to ovšem rozhodně nevadí:D).


1 komentář:

  1. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    OdpovědětVymazat

Díky za každý komentář:)