neděle 16. června 2013

Recenze: BB cream - Skin79 Instense Classic Balm

Je to tu, dokopala jsem se sepsat recenzi na můj první "opravdický" BB cream! Vezmeme to hezky od začátku.


S balením si výrobci tedy moc nevyhráli, jde o jednoduchou hnědou tubičku s černými nápisy - nic moc. Parfemace je taková.. nijaká, prostě klasická "mejkapová". Odstínem je sice béžový, ale trochu do šeda. U nás se dá sehnat kolem 350 Kč za 43.5 g, mě stál na eBay nějakých 180 Kč (kupovala jsem u prodejce rubyruby76 a můžu jen doporučit!). Slibuje SPF35, což se cení. Přijde mi, že to už je dost vysoký faktor, ale dejme tomu. Dále by měl být bělicí, žádný takový účinek jsem nezaznamenala a ani mi to nějak nevadí. Co se týče krytí, v první vrstvě spíš jen sjednotí pleť a po vklepání na problematická místa celkem obstojně zakryje většinu pupínků. Plusem je rozhodně to, že nezvýrazňuje suchá místa, vydrží celý den skoro stejně, jako jsem ho ráno nanesla a jakž takž se přizpůsobí odstínu pleti. Co mi ale vadí, že když nanesete více než jednu vrstvu, rozhodně nepůsobí moc přirozeně (oproti jiným BB, které jsem vyzkoušela) a občas flekatí.



Plusy:
+ výdrž
+ cena
+ krytí
+ nezvýrazňuje suchá místa
+ přizpůsobí se odstínu pleti
+ SPF35

Mínusy:
- občas flekatí
- nudný obal
- není přirozený

Když to shrnu, můžu tento BB doporučit slečnám, kterým se nechce investovat do těch dražších, ale chtějí nějaký vyzkoušet a taky těm, které mají problém s akné. Pokud vlastníte mastnou pleť, rozhodně budete muset na závěr použít ještě pudr. Jestli ale hledáte něco lepšího a jste ochotné investovat víc peněz, radši se poohlédněte po jiném.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)