čtvrtek 28. března 2013

Recenze: Lirene hydratační tonik

Po nějaké době tu mám zase nějakou recenzi, tentokrát na hydratační tonik od značky Lirene z řady Beauty Care. Na základě pozitivních ohlasů od několika blogerek jsem tedy zaběhla do Rossmannu a koupila si ho.


Tonik má jednoduché otvírání a moc hezky voní, ovšem ne příliš moc, prostě tak akorát. Slibuje osvěžení, hydrataci, stažení pórů a zmírnění podráždění pleti. Můžu s klidem říct, že většinu celkem splňuje. Tonik používám každé ráno, po vyčištění je pokožka příjemně hydratovaná, heboučká, rozjasněná a mám pocit že i zmírňuje zarudnutí. Jestli stahuje póry si nejsem jistá, nevšimla jsem si žádné extra změny. Plusem je i to, že nepálí v očích. Ze začátku se mi zdálo že strašně rychle ubývá, naštěstí to byl jen pocit:) Když to shrnu, tak -

Plusy:
+ vůně
+ hydratace
+ rozjasnění
+ zmírňuje zarudnutí
+ nepálí v očích
+ cena
+ není testovaný na zvířatech

Mínusy:
- možná přehnaně chválím, ale nic jsem nenašla:)


Určitě si tonik koupím znova, hodně mi vyhovuje. Navíc, ve velikosti 200 ml jej seženete asi za 80 Kč, což je prostě super!

Máte zkušenosti se značkou Lirene? Jaké přípravky od nich používáte?:)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)