pondělí 11. února 2013

New in aneb Narozeniny

 Jelikož jsem včera oslavila své patnácté narozeniny (ano, dočkala jsem se!!), mám tu pár nových věcí, mimo jiné i kosmetiku, takže se určitě těšte na recenzi.
                                                                         
                  
Začala bych dárečky od nejbližších - peněženka (tu už jsem vážně potřebovala, moje stará je v dezolátním stavu) a náušnice (těch já nemám nikdy dost) od nejlepších kamarádek. Od rodičů parfém Replay Intense Woman a kartáč Tangle Teezer (geniální vynález, s jinými kartáči vždycky bojuju s rozčesáváním, ale tento nemá nejmenší problém) a od sestry širší leopardí tričko z Tally Weijl, bohužel nemám fotku, protože jsem triko samozřejmě zapomněla vyfotit. A abych nezapomněla, všichni mi nabourávají moje cvičební plány a zásobují mě čokoládou s karamelem, který naprosto miluju!



Dále mi kamarádi podarovali knížku Sukuba 4: Sny od Richelle Mead a peeling Visibly clear od Neutrogeny (v nejbližší době dodám i recenzi). A protože i babička byla štědrá a dala mi nějakou tu korunku, hned jsem se rozhodla udělat si radost i sama a dneska si v Rossmannu koupila průhlednou "řasenku" či co to je na obočí od Essence (věčně má ráno úplně jiný tvar, než chci), tak uvidíme co zmůže. Nakonec jsem ještě narazila na stojan se šperky ve slevě (všechny za 30 Kč) a přibrala do košíku čtveřici prstýnků (jeden je rozbitý, ale pořád se to za tu cenu vyplatí). Zítra a v pátek mě čeká Olomouc kvůli rovnátkům a když už tam budu, dodatečně si nakoupím nějaké ty hadříky (mám přece narozeniny!:D). S dárečky jsem víc než spokojená, oslavu jsem si užila a ještě k tomu podělám dva dny školy, život nemohl bejt lepší:P


Btw, kytička od nejlepších kamarádek:)


2 komentáře:

Díky za každý komentář:)