středa 2. ledna 2013

Recenze: Balzám na rty Balea - Lovely Raspberry

Už dlouho sháním nějaký balzám na rty v kelímku, ale žádný mě nezaujal natolik, abych si ho koupila. Dneska odpoledne jsem si zaběhla do DMka pro nový make-up a úplnou náhodou jsem objevila právě kelímkový balzám s vůní malin od značky Balea z řady Balea Young.


Konkrétně tenhle jsem hledala dlouhou dobu, ale v našem zapadákově  jsem ho nikdy neviděla (možná jsem jen slepá:D). Každopádně hned letěl do košíku. Doma jsem balzám nadšeně rozbalila a hned začala zkoumat jeho vůni. Můžu říct, že voní naprosto úžasně, v kelímku je světle růžový a na rtech vypadá hezky a přirozeně.

Vidím to tak, že do dvou týdnů jdu pro další balení, protože už teď si balzám celý večer patlám na rty:D Sice nevydrží nějak extra dlouho, ale co byste chtěli za tu cenu, ostatně stojí jen 29,90 Kč. Oceňuji taky to, že nelepí, jako to některé lesky nebo balzámy umí.

Plusy:
+ nádherná vůně
+ roztomilé balení
+ cena
+ pěkně vypadá na rtech
+ nelepí

Mínusy:
- zatím nic:)


Značku Balea mám moc ráda a tímhle super výrobkem u mě zase o něco stoupla. Takže rozhodně doporučuji a klidně pište do komentářů další tipy na jejich výrobky:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)